Saveti za Pakovanje: Radna Soba

Vaša radna soba verovatno sadrži važne dokumente i pravne papire. Preporučujemo da ih odvojite i ponesete sa sobom. 

Kompjuter:

Sačuvajte sve važne podatke na CD-u, DVD-u ili USB-u i ponesite ih sa sobom.

Fotokopir Mašina:

Ako je vaša fotokopir mašina većih dimenzija od stola, potrebno je angažovati stručno lice koje će je pripremiti za transport.

Pre pakovanja, fioku za papir i kertridž treba ukloniti. Takođe, preporučuje se fiksiranje poklopca mašine i uklanjanje svih fioka za papir. Ukoliko vaša mašina dolazi sa transportnim klinovima koji drže unutrašnje delove na mestu tokom transporta, potrebno je ukloniti ih sa poklopca mašine prema uputstvu.

Štampač:

Tonere inkdžet štampača i kertridže laserskih štampača treba skinuti i bezbedno odložiti. Preporučuje se nabavka novih kertridža na vašoj novoj lokaciji. Kod ostalih tipova štampača, preporučuje se da stručnjak obezbedi glavu štampača i pripremi je prema specifičnostima modela.

Knjige:

Prilikom pakovanja knjiga, preporučuje se da ih grupišete prema veličini i smestite u manje kartonske kutije specijalno namenjene za knjige.

Knjige bi trebalo horizontalno ili vertikalno smestiti u kutije, sa riknom usmerenom ka dnu. Važno je izbegavati pakovanje knjiga sa riknom okrenutom nagore, kako bi se sprečilo odvajanje lepka sa kojim su povezane.

Knjige koje su vredne ili imaju sentimentalnu vrednost treba posebno umotati pre pakovanja radi dodatne zaštite.

Kancelarijski Nameštaj:

Sav modularni kancelarijski nameštaj treba da bude rastavljen pre selidbe. Preporučuje se korišćenje papirne trake za označavanje mesta spajanja delova. Delove nameštaja (uključujući drške fioke) treba držati zajedno na jednom mestu, idealno u plastičnoj kesi ili kantici.

TRAŽITE BESPLATNU PONUDU ODMAH!

Unesite adresu i potvrdite je u padajućoj listi ponuđenih predloga.

Unesite adresu i potvrdite je u padajućoj listi ponuđenih predloga.

Ili pozovite kako biste dobili besplatnu ponudu!