Call 0118481155 to get a free moving quote!
or fill out the form below...
  • Date Format: DD slash MM slash YYYY

Kvalitetna Usluga: Selidba Domaćinstva

Kvalitetna Usluga: Selidba Domaćinstva

Ništa drugo ne zadobija poverenje klijenta tokom selidbe kao kvalitet. Mi u Alliedu smo to oduvek znali. Zapravo, neki samo pričaju o kvalitetu, verovatno ste otkrili da im je teško da obezbede bilo koji opipljivi dokaz koji će podržati njihovu tvrdnju. To u Alliedu ne predstavlja problem.

Od Allieda Samo Kvalitetne Usluge Selidbi Domaćinstva

Od 1995. godine, Allied Pickfords je uveo svoju Kontrolu kvaliteta usluge (KKU) kako bi uverio svoje klijente da dobijaju najkvalitetniju uslugu selidbe domaćinstva koja je dostupna bilo gde. Kroz opširno istraživanje, identifikovali smo stvari koje su najodgovornije za zadovoljstvo klijenata tokom iskustva stečenog za vreme selidbe njihovog domaćinstva. Upotrebili smo sakupljene informacije kako bi razvili jedinstvenu, obimnu i tačnu anketu o zadovoljstvu klijenata, koja se sprovodi od strane nezavisnog trećeg lica, i da bi nastavili da koristimo ovaj sistem za podizanje granice za postavljanje mernih standarda o kvalitetu izvođenja.

Zasnovano na onome što smo naučili, razvili smo asortiman ekskluzivnih programa za pojačavanje kvaliteta kako bi osigurali da sa svakom selidbom činimo pravi korak:

Allied Kvalitet

Allied kvalitet čini tim agenata, vozača i drugih zaposlenih koji se trude da obezbede da Allied konstantno odrzava i poboljšava svaku oblast usluge. Allied je razvio i sproveo niz standarda za kvalitet koji se rangiraju kao najobimniji u ovoj delatnosti.

Allied Obuka

Allied radnici su specijalno obučavani za odgovarajuće tehnike manevrisanja nameštajem i utovarivanja u kamion u našem regionalnom centru. Obuka obuhvata standarde korisničkog servisa, bezbednosti i opreme. Svi Allied radnici pohađaju intenzivni trodnevni kurs koji kombinuje (teorijsko) znanje stečeno u učionici sa (praktičnim) usvajanjem selidbenih instrukcija.

Allied “Majstori za Selidbe”

Motivacija naših radnika da dostignu više nivoe učinka i stručnosti je ono što održava nivoe naših usluga da rastu i da se poboljšavaju. Postoji 10 strogih standarda koje radnik mora da ispuni kako bi dostigao titulu Allied majstora za selidbe, koji uključuju dve godine rada kao i da radnik ostvaruje najviše procenata od svih drugih rangiranih radnika u rezultatima i reklamacijama ankete korisničkog servisa.

Stručni Program Razvoja za Vozače

Vozači moraju da završe petodnevni praktični program koji je osmišljen da obezbedi kvalitet vozačevih tehnika utovarivanja/istovarivanja, pripreme dokumentacije, korisničke službe i komunikacijskih umeća.

Standardi Opreme

Vozač mora da pregleda sva vozila svaki dan. Postoji formalna inspekcija koja se obavlja dva puta godišnje. Vozila moraju da se redovno čiste spolja i iznutra, i izgled mora sve vreme da bude na prihvatljivom nivou.

Sa Allied Kvalitetnim Uslugama se Uživa za Vreme Selidbe

U Alliedu, istražujemo nivo kvaliteta selidbi domaćinstava za naše klijente kako bi im pružili najbolji mogući doživljaj (selidbe). Veliki broj mera koje preduzimamo kako bi kvalitet bio zagarantovan tokom procesa selidbe domaćinstava su osmišljene tako da vašu selidbu učine ne samo efikasnom već i prijatnom. Naši programi za unapređenje kvaliteta garantuju da je svaka selidba kvalitetna selidba.

WHAT OUR CUSTOMERS SAY...
Moving Company Review

Stigli su tačno na vreme, što mi je jako bitno. Stvari su upakovane na način na koji i treba da budu. Sve preporuke.

Pročitajte još izjava od Milica K iz Novi Beograd, RS