Nadgledanje i Upravljanje Selidbom

Dozvolite Alliedu da upravlja preseljenjem vasih zaposlenih od pocetka do kraja. Nase obuceno osoblje je sposobno da upravlja svakim pojedinacnim detaljem korporativne selidbe, starajuci se da ni jedan aspekt ne bude zanemaren. Ovakvo upravljanje selidbom omogućava Alliedu da vam pruzi efikasno, besprekorno preseljenje zaposlenih svuda u svetu.
Pojasnicemo Vam sve razlicitosti korporativnih selidbenih usluga, a vasi zaposleni ce biti dobro informisani o tome kako ce njegova, odnosno njena selidba biti organizovana. Selidbeni koordinator ce vam u svakom trenutku odgovoriti na bilo koje pitanje ili da obezbediti povratne informacije tokom svih procesa selidbe. Vasi zaposleni se ne smeju osecati izgubljeno ili neobavesteno ni jednog trenutka u toku selidbe.
Srbija – Upravljanje Selidbom od Strane Selidbene Kompanije u Beogradu
Veoma je vazno da su vasi zaposleni blagovremeno i tacno informisani tokom procesa preseljenja. Kvalifikovani selidbeni savetnik se dodeljuje svakoj korporativnoj selidbi kako bi vasi zaposleni imali jedan jedini kontakt na koji mogu da se oslone. Vasa kompanija moze da ima poverenja da će Allied proces upravljanja selidbom svaki put obezbediti uspesno preseljenje. Ovo je nas plan koji u sest koraka garantuje uspeh:
- Kvalifikovani Allied selidbeni koordinator nadgleda i prati svaku fazu selidbe. Koordinator je tu da se pobrine da su Allied procedure i usluge, od faze pre planiranja selidbe do zakljucnog fakturisanja, u skladu sa politikom preseljenja vase kompanije.
- Tokom faze savetovanja pre selidbe, koordinator sprovodi analizu potreba kako bi identifikovao specificne selidbene zahteve, ocekivanja i moguce probleme sa kojima se porodica koja se seli moze suociti.
- Allied selidbeni koordinator priprema anketu o selidbenim uslugama i odredjuje procenu troskova koja se bazira na analizi domacinstva „od sobe do sobe“, popisujuci stvari koje trebaju da se presele, kao i stvari za koje je potrebno posebno pakovanje ili specijalni transportni zahtevi.
- Nakon sto se procena odobri, nasim savetnicima se dodeljuje selidbeni koordinator koji ce licno obavestavati vase zaposlene u svim fazama selidbe, od toga kada dolazi osoblje za pakovanje do toga kada ce tacno da se izvrsi konacna isporuka.
- Svaki zaposleni koji se seli ce biti kontaktiran nedelju dana pre i na dan samog pakovanja, utovarivanja i isporuke.
- Ako su vasim zaposlenima potrebne neke informacije ili imaju pitanja koja se ticu selidbe, onda mogu jednostavno da kontaktiraju svog koordinatora selidbe koji im je dodeljen. Koordinator je ovlascen da daje vasim sluzbenicima neophodne informacije.
KOC – Korisnicki Obavestajni Centar
Korisnicki obavestajni centar (KOC) je centar vitalne vaznosti za kontrolu kvaliteta. Kao sigurnosna komponenta Allied procesa isporuke kvalitetnih usluga, KOC ukljucuje resurse agenata sa fleksibilnoscu i snagom svetski rasprostranjene selidbene mreze Allied. KOC radi i proaktivno, sastavljajuci izvestaje o usluzi na dnevnoj bazi koji su generisani i podeljeni izmedju agencijskih menadzera selidbe i Allied nacionalnim operativnim centrom. Izvestaji se proveravaju svaki dan kako bi se identifikovao potencijalni problem koji zahteva preventivne mere.