Praćenje i Upravljanje Selidbom

Dozvolite Alliedu da upravlja preseljenjem vaših zaposlenih od početka do kraja. Naše profesionalno osoblje je obučeno da upravlja svakim korakom korporativne selidbe, starajući se da ni jedan aspekt ne bude zanemaren. To omogućava Alliedu da vam pruži efikasno i besprekorno preseljenje zaposlenih bilo gde u svetu.

Detaljno ćemo vam objasniti sve detalje naših usluga, a vaši zaposleni će biti temeljno informisani o organizaciji njihove selidbe. Naš koordinator za selidbe će vam u svakom trenutku pružiti odgovore na sva pitanja i obezbediti povratne informacije tokom celog procesa selidbe. Vaši zaposleni neće se osećati izgubljeno ili nedovoljno informisano ni u jednom trenutku tokom selidbe.

Upravljanje selidbom

Izuzetno je važno da vaši zaposleni budu blagovremeno i tačno informisani tokom selidbe. Za svaku korporativnu selidbu, dodeljujemo kvalifikovanog savetnika za selidbe kako bi vaši zaposleni imali osobu na koju mogu da se oslone. Vaša kompanija može da ima puno poverenje u Allied-ov proces upravljanja selidbom koji će svaki put obezbediti uspešno preseljenje. Evo našeg šestostepenog plana koji garantuje uspeh:

  • Kvalifikovani Allied koordinator za selidbe nadgleda i prati svaku fazu selidbe. Koordinator je tu da se pobrine da su Allied procedure i usluge, od faze pre planiranja selidbe do zaključnog fakturisanja, u skladu sa politikom vaše kompanije.
  • Tokom faze savetovanja pre selidbe, koordinator sprovodi analizu potreba kako bi identifikovao specifične zahteve za selidbu, očekivanja i moguće probleme sa kojima se porodica koja se seli može suočiti.
  • Koordinator za selidbe vrši procenu troškova zasnovanu na analizi domaćinstva „od sobe do sobe“, popisujući predmete koji treba da se presele, kao i predmete koji zahtevaju posebno pakovanje ili specijalne transportne zahteve. 
  • Koordinator za selidbe će lično obaveštavati vaše zaposlene o svim fazama selidbe, od dolaska osoblja za pakovanje do tačnog trenutka kada će se izvršiti konačna isporuka.
  • Svaki zaposleni koji se seli biće kontaktiran nedelju dana pre početka pakovanja, utovara i isporuke. 
  • Ukoliko su vašim zaposlenima potrebne informacije ili imaju pitanja u vezi sa selidbom, mogu jednostavno kontaktirati svog koordinatora selidbe koji im je dodeljen. Koordinator je ovlašćen da pruži vašim službenicima neophodne informacije.

KOC – Korisnicki obaveštajni centar

Korisnički obaveštajni centar (KOC) je od vitalnog značaja za kontrolu kvaliteta. Kao ključna sigurnosna komponenta u Allied-ovom procesu pružanja visokokvalitetnih usluga, KOC integriše resurse agenata sa fleksibilnošću i snagom svetske mreže za selidbe. KOC deluje i proaktivno, sastavljajući dnevne izveštaje o uslugama koji se generišu i dele između menadžera selidbe u agencijama i nacionalnog operativnog centra Allied. Izveštaji se svakodnevno pregledaju kako bi se identifikovali potencijalni problemi koji zahtevaju preventivne mere.

TRAŽITE BESPLATNU PONUDU ODMAH!

Unesite adresu i potvrdite je u padajućoj listi ponuđenih predloga.

Unesite adresu i potvrdite je u padajućoj listi ponuđenih predloga.

Ili pozovite kako biste dobili besplatnu ponudu!