Selidbe Kancelarija

Planirajte Selidbu sa Allied-om – Kompanijom za Selidbu Kancelarija u Srbiji
Ma koliko da je mali projekat, selidba će utrošiti ogromnu količinu vremena, truda i energije. Kao kod većine velikih projekata, svako blagovremeno planiranje će se isplatiti a može vam pružiti i dodatne mogućnosti.
Potrebno je da Znate
Ne možete sami da rukovodite selidbom. Pored potrebe za medjusobnom saradnjom svih zaposlenih, biće vam potrebna i njihova pomoć na konkretnim zadacima u odredjeno vreme. Imajući ovo u vidu, pošto ljudi uglavnom ne vole promene, način komunikacije sa zaposlenima, klijentima i dobavljačima je od kritičnog značaja (pogledati Poglavlje 5). Važno je ne dozvoliti da se pročuje o selidbi pre nego što ste spremni da date zvanično obaveštenje, jer to može nepotrebno da uznemiri vaše zaposlene. U ranim fazama planiranja i pre nego što je vaš plan završen, treba uključiti još ljudi samo onda kada je to neophodno.
Vaš Tim
Ključne članove tima ćete morati da odredite u odgovarajuće vreme. Ovaj tim treba da bude upoznat sa vašim poslom i da dobro razume sve probleme i zadatke koji se tiču svih sektora. U početku, ovo bi trebalo da bude manji tim od nekoliko viših rukovodilaca koji će upravljati projektom.
Projekt Menadžer
Odredite internog projekt menadžera što je ranije moguće. On će biti odgovoran za:
- Koordiniranje svim planovima i dogovorima
- Nadzor rasporeda selidbe
- Prepoznavanje potencijalnih problema ili uskih grla
- Vođenje evidencije o troškovima
Projektni Tim
Projektni tim treba da pruža podršku projekt menadžeru i da preuzme odgovornost za odredjene aspekte selidbe. Izbegavajte formiranje prevelikog i loše organizovanog tima i pobrinite se da svi ključni sektori vaše organizacije imaju predstavnika. Članovi Projektnog Tima mogu imati predstavnike iz:
- Informacionih tehnologija
- Finansija
- Ljudskih resursa
- Upravljanja i održavanja objekata
- Marketinga
- Operativnog sektora
Zadaci Projektnog Tima
Uloga projektnog tima je da razmotri i dogovori:
- Raspored selidbe
- Odgovornosti
- Procedure izveštavanja
- Rokove i ciljane datume
Uspeh tima je suštinski važan za upravljanje projektom. Njegova puna posvećenost projektu je od vitalnog značaja.
Osnovni Saveti za Planiranje Selidbe Kancelarija
- Dozvolite dovoljno vremena za planiranje.
- Blagovremeno odredite vašeg projekt menadžera i vaš projektni tim.
- Dogovorite zadatke, odgovornosti i procedure izveštavanja.
- Dogovorite raspored, rokove i ciljane datume.
- Analizirajte potrebe svakog sektora i isplanirajte raspored u novom prostoru.
- Podelite plan sa svojim zaposlenima.
- Pregledajte i racionalizujte arhiviranje, skladištenje, kancelarijski i marketinški materijal.
- Upravljajte učinkom osoblja zarad očuvanja politike poslovnog mesta.
- Izberite i odredite vašu selidbenu kompaniju najmanje tri meseca pre selidbe, da biste dobili neke savete i uputstva i da biste razumeli troškove projekta.
- Prepoznajte i shvatite resurse koji će vam trebati – odredite stručne savetnike ako i kada je potrebno.
- Uverite se da vaš savetnik za selidbu obezbedi detaljan plan selidbe i odredi resurse u okviru procene.